Genel

Zoran Terzić, ile Sırbistan’ın yolları ayrıldı.

|
3 Görüntüleme
Sırbistan’ın en çok kupa kazanan antrenörü Zoran Terzić, ile Sırbistan’ın yolları ayrıldı. 2002 yılında başlayan Sırbistan kadın milli takım teknik direktörlüğünü 2022 yılında  tamam dedi. 1966 doğumlu Zoran Terzić, 20 yılda Sırbistan’a Dünya şampiyonasında bir altın, bir bronz madalya, Avrupa kupasında bir altın iki gümüş ve Dünya şampiyonasında da bir gümüş madalya kazandırmıştı. Zoran Terzic, Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı baş antrenörlüğü görevini başarıyla yönetmeye devam ediyor.

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.