Genel

U22 Kadın Milli Takımımız, Shangai Future Star Turnuvası'nı Üçüncü Sırada Tamamladı

|
99 Görüntüleme

U22 Kadın Milli Takımımız, Shangai Future Star Turnuva'sında 3.'lük/4.'lük maçında Fransa'yı 3-1 mağlup ederek üçüncü oldu.

20-28 Haziran 2026 tarihleri arasında Çin'in Şanghay kentinde düzenlenen Shanghai Future Star Turnuvası'nda mücadele eden U22 Kadın Milli Takımımız, yarı final karşılaşmasında Shangai'ya 3-2 mağlup oldu. 

Millilerimiz, 3.'lük/4.'lük maçında ise Fransa'yı 3-1 (25-22, 25-19, 26-28, 25-20) mağlup ederek turnuvayı üçüncü olarak tamamladı. 

İstatistikler için tıklayınız.

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.