Genel

U17 Kız Milli Takımımız, Bulgaristan’a 3-1 Mağlup Oldu

|
3 Görüntüleme
17 Yaş Altı Kız Milli Takımımız, Türkiye’nin ev sahipliğinde Balıkesir’de düzenlenen 2022 CEV 17 Yaş Altı Kızlar Avrupa Şampiyonası Elemeleri’ndeki dördüncü maçında Bulgaristan’a 3-1 mağlup oldu ve ilk mağlubiyetini aldı. TÜRKİYE-BULGARİSTAN: 1-3 SALON: Kurtdereli TÜRKİYE: Nisa Nur, Liza, Nisan,  Defne Başyolcu, Defne Kandemir, Begüm, Elif Nur (L) (Cansın, Bianka İlayda, Simge, Ceylin) BULGARİSTAN: Guncheva, Zlatanova, Nikolova, Dudova, Milicevic, Kolarova, Dokova (L) (Anastasova, Borisova) SETLER: 25-21, 20-25, 24-26, 20-25 SÜRE: 114 dakika (26′,27′,35′,26′) Karşılaşmanın istatistiklerine ulaşmak için tıklayınız.

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.