Genel

U17 Kız Milli Takımımız, Balkan Şampiyonası’nda 2’de 2 Yaptı

|
3 Görüntüleme
17 Yaş Altı Kız Milli Takımımız, Sırbistan’ın ev sahipliğinde düzenlenen Balkan Şampiyonası’ndaki ikinci maçında Karadağ’ı 3-0 (25-20, 25-16, 25-16) mağlup ederek 2’de 2 yaptı. Maçın istatistikleri için tıklayınız. Balkan Şampiyonası’nda B Grubu’nda Yunanistan, Karadağ ve Kuzey Makedonya ile mücadele eden Milliler, gruptaki üçüncü ve son maçında yarın saat 21.00’de Yunanistan ile karşılaşacak. Millilerimizin oynayacağı tüm karşılaşmalar Sırbistan Voleybol Federasyonu’nun YouTube kanalından canlı yayınlanacak.  Karşılaşmaları canlı izlemek için tıklayınız.

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.