Genel

U17 Kadın Milli Takımımız, 2’de 2 Yaptı

|
3 Görüntüleme
17 Yaş Altı Kadın Milli Takımımız, Ankara’da düzenlenen U17 Avrupa Şampiyonası Elemeleri ikinci maçında Yunanistan'ı 25-6, 25-10, 25-16 setlerle 3-0 mağlup ederek 2’de 2 yaptı. Milliler, organizasyondaki üçüncü maçında 21 Ocak Cuma günü saat 17.30’da B Grubunun ikincisi ile karşılaşacak. Müsabakayı, TVF Voleybol TV canlı yayınlayacak. TVF Voleybol TV YouTube kanalına ulaşmak için tıklayınız. 

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.