Olimpiyat Şampiyonu Milliler, Brezilya'daki ilk maçta galip
|
3 Görüntüleme
Millilerimiz, Ukrayna, Polonya, Japonya, Bulgaristan ve Gana ile birlikte yer aldıkları B Grubundaki 2. maçta 5 Mayıs Perşembe günü Türkiye saati ile 18.30'da Ukrayna ile karşılaşacak.
Brezilya'da ülkemizi temsil eden İşitme Engelli Voleybol Kadın Milli Takımımız, D Grubunda İtalya, ABD ve Polonya takımları ile mücadele edecek. Kadın Milli Takımımız, grubundaki ilk maçını 5 Mayıs Perşembe günü TSİ 23.30'da ABD ile yapacak.
Yorum Yazın