İşitme Engelliler Erkekler Voleybol Türkiye Şampiyonası Sona Erdi
|
2 Görüntüleme
Zorlu geçen müsabakanın ardından şampiyonluk kupasını kaldıran Gölcük İşitme Engelliler Erkekler Voleybol Takımı’nı kutlayan Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, “Geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da; Gölcük'ümüzün gururu olarak Türkiye şampiyonu olan Gölcük İşitme Engelliler Erkekler Voleybol Takımımızı, turnuvanın en değerli sporcusu seçilen Hilmi Kaan Çiçek'i, en iyi liberosu seçilen Bilal Yörür'ü, en iyi pasörü seçilen Furkan Genç'i, teknik heyeti, Dernek Başkanlarımız Hasan Bat ve Hasan Aydın'ı ve emeği geçen herkesi can-ı gönülden tebrik eder, başarılarının devamını dilerim” dedi.
Yorum Yazın