Genel

Fenerbahçe'den Melis Yılmaz’a Teşekkürler

|
2 Görüntüleme

2009 yılında Fenerbahçe altyapısında gösterdiği performans ile 2013 yılında A Takıma yükselme başarısı gösteren başarılı voleybolcu Melis Yılmaz ile yollarını ayırdı.

Fenerbahçe armasını taşıdığı günden bu yana özverili çalışmalarla, ilk günden itibaren Takımın yükselişinde önemli bir rol üstlenmiş; kazanılan kupalarda da pay sahibi olmuştu.

Sarı Lacivert li Kulüp yapılan açıklamada; " Kulübümüz için ortaya koyduğu tüm başarılar ve emekleri için Melis Yılmaz’a teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz."

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.