Dinamo-Ak Bars Kazan-Fenerbahçe Opet maçı 11 Şubat'a ertelendi
|
2 Görüntüleme
Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımının, CEV Şampiyonlar Ligi 5. maçında Rusya temsilcisi Dinamo-Ak Bars Kazan ile 3 Şubat 2022 Perşembe günü deplasmanda oynaması planlanan mücadele, Covid-19 vakaları sebebiyle 11 Şubat 2022 Cuma gününe ertelenmiştir.
Fenerbahçe Opet Takımına geçmiş olsun dileriz.
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yorum Yazın