Genel

Altyapı Kadın Milli Takımımız Shanghai Future Star Turnuvası'na Galibiyetle Başladı

|
14 Görüntüleme

Altyapı Kadın Milli Takımımız, Shanghai Future Star Turnuvası'na galibiyetle başladı.

20-28 Haziran 2026 tarihleri arasında Çin'in Şanghay kentinde düzenlenen Shanghai Future Star Turnuvası'nda mücadele eden Altyapı Kadın Milli Takımımız, gruptaki ilk maçında UC Berkeley takımını 3-0 (25-22, 25-14, 25-13) mağlup etti.

İstatistikler için tıklayınız.

Millilerimizin turnuvadaki kalan maç programı şu şekilde:

23 Haziran Salı

19.00 Shangay - Türkiye

24 Haziran Çarşamba

13.00 Türkiye - Bulgaristan

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.