Genel

Fenerbahçe Opet CEV Şampiyonlar Liginde 4'te 4 yaptı

|
3 Görüntüleme
CEV Şampiyonlar Ligi’ndeki Fenerbahçe Opet, dördüncü maçında Bulgaristan ekibi VC Maritza Plovdiv ile karşılaştı. Karşılaşmada 25-22, 25-11, 25-14 setlerle Fenerbahçe Opet maçı 3-0 kazandı. Sarı Melekler seride  4’te 4 yaptı ve liderliğini sürdürdü. FENERBAHÇE OPET-VC MARİTZA PLOVDİV: 3-0 SALON: Burhan Felek Vestel HAKEMLER: László Adler (Macaristan), Koen Luts (Belçika) FENERBAHÇE OPET: Buse, Fedorovtseva, Popovic, Lazareva, Meliha, Eda, Gizem (L) (Vargas, Naz, Beliz, Ana Cristina, İpar) VC MARİTZA PLOVDİV: Kolarova, Guncheva, Milanova, Usheva, Hristoskova, Dimitrova, Monova (L), Pashkuleva (L) (Dudova, Slavchheva) SETLER: 25-22, 25-11, 25-14 SÜRE: 67 dakika (23′ 22′ 22′) Fenerbahçe Opet’in bu sezon CEV Şampiyonlar Ligi’nde oynadığı dört maçın da MVP’si Arina Fedorovtseva. Sarı Melekler, CEV Şampiyonlar Ligi D Grubu beşinci maçında 3 Şubat Perşembe günü deplasmanda Dinamo-Ak Bars Kazan ile karşılaşacak.

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.